Tulisitko Sinä uudeksi tiimikaveriksemme?  Kaipaamme joukkoomme 

ASSISTANT CONTROLLERIA

Tarjoamme kehittämiseen, jatkuvaan parantamiseen ja innovatiivisuuteen kannustavan työtehtävän ja -ympäristön kasvavassa tuotantoteknologian yrityksessä.

Tule mukaan kehittämään toimintaamme kanssamme! Tervetuloa osaksi Casemet-tiimiä! #CasemetTeam

Tehtävän kuvaus:

Assistant controllerina vastaat monipuolisista taloushallinnon sekä HR- ja toimistotehtävistä. Työtehtäviisi kuuluu mm. palkanlaskentaa, osto- ja myyntireskontran hoitamista, kirjanpitoa ja avustavia HR-tehtäviä. Tehtävä painottuu aluksi palkanlaskentaan ja avustaviin HR-tehtäviin.

Toivomme, että sinulla on kokemusta erilaisista taloushallinnon tehtävistä (palkanlaskentakokemus ehdottomasti eduksi), mutta ennen kaikkea arvostamme valmiuttasi ottaa niistä jatkossa yhä enemmän vastuuta. Etsimme ennen kaikkea hyvää tyyppiä osaksi tiivistä ja mahtavaa tiimiämme! Työtehtävää rakennamme yhdessä juuri tekijänsä näköiseksi, vahvuuksiesi ja kiinnostuksiesi kohteiden mukaan. Meille on tärkeintä, että olet halukas oppimaan uutta ja kehittymään, sekä kehittämään tehtävääsi.

Raportoit tehtävistäsi talousjohtajalle. Fyysinen työpaikka sijaitsee Mikkelin tehtaalla, osittainen etätyöskentely on myös mahdollista. Työtehtävä on vakituinen.


Assistan controllerina työtehtäviisi kuuluvat mm.

  • Palkanlaskenta
  • HR:n avustavat, hallinnolliset tehtävät
  • Kirjanpidon tehtävät osaamisesi mukaan
  • Erilaiset toimistotehtävät
  • Osallistuminen HR:n ja taloushallinnon prosessien kehittämiseen


Edellytämme hakijalta:

  • Tehtävään soveltuva koulutus (esim. tradenomi)
  • Aikaisempaa kokemusta vastaavista tehtävistä, arvostamme erityisesti kokemusta palkanlaskennasta
  • Taloushallinnon ohjelmien ja järjestelmien tuntemusta ja osaamista (Lemonsoft eduksi)
  • Yrittäjämäistä otetta työtehtäviin, joustavuutta ja oma-aloitteisuutta
  • Sujuva suomen ja englannin kielen kirjallinen ja suullinen taito

Tarjoamme hakijalle:

  • Mahdollisuuden kehittää työtehtävästä juuri oman näköisen
  • Monipuolisen tehtävän kasvavassa tuotantoteknologiayrityksessä 
  • Kilpailukykyisen palkan ja hyvät työsuhde-edut
  • Ammattitaitoiset, mukavat ja tukea tarjoavat työkaverit
  • Kehittymismahdollisuuksia kannustavassa työympäristössä

Hae paikkaa viimeistään 28.11.2022. Toimithan nopeasti, haastattelemme sopivia henkilöitä ja hakuaikana! Työ alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä. 

Jos avoimesta työtehtävästä heräsi Sinulle kysymyksiä: Lisätietoja tehtävästä antaa mielellään Casemetin talousjohtaja Päivi Pyy. Päivin tavoittaa puhelimitse tai sähköpostilla: p. +358 40 163 2345, paivi.pyy@casemet.fi.